Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva stemmer du nå?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel I dag, 10:29   #21
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva stemmer du nå?

Jeg skal stemme, men i år er jeg faktisk veldig usikker på hvem jeg skal stemme på. Det blir sannsynligvis enten Ap eller Venstre. Men MDG er også oppe til vurdering.

Knerten skal stemme for første gang i år, og han mener han er totalt forvirra. Men har er helt sikker på at han skal stemme. Det er snuppas første stortingsvalg, men hun stemte ved kommunevalget forrige gang. Hun er veldig lite politisk engasjert, men sier at det er en selvfølge at hun skal stemme.

Gammel I dag, 11:02   #22
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Hva stemmer du nå?

Det er ikke et alternativ å ikke stemme, men mitt tidligere parti har så teite venner at jeg ikke er sikker på hva jeg skal stemme.

De andre kandidatene smaker like vondt.

Shun er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:15.