|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags laken til Svane Intelligel-madrass?Jeg ville kjøpt et overmadrass laken. Som dette: https://www.hoie.no/product/skumring...-P-70006373_no |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Glad
|
![]() Sv: Hva slags laken til Svane Intelligel-madrass?Har lignende seng og har testet sånn konvoluttlaken som det linkes til her. Det jeg fant ut er at jeg må åpne glidelåsen på sengen for å få på lakenet. Og glidelåsen går da ikke an å lukke med lakenet på. Funker likevel da, men litt irriterende siden lakenet var ganske dyrt og jeg egentlig helst ville hatt et annet da jeg oppdaget dette.
![]() |
#5 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags laken til Svane Intelligel-madrass?Glidelåsen på sengen? Er overmadrassen festet til mellommadrassen? Vår er løs og da er overmadrasslaken det aller beste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva slags laken til Svane Intelligel-madrass?Svane har jo laken som passer til den type seng. Det er kanskje det beste.
![]() |
|
|