Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Frisørtips i Trondheim?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-25, 13:39   #1
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Frisørtips i Trondheim?

Autismesønnen har ambisjoner om å klippe seg i sommer. Det er mange år siden sist (jeg har stussa ham et par ganger hjemme, bare). Endringer er vanskelig, og å se seg selv i speilet er vanskelig, og det hadde vært fint å ikke bare oppsøke første og beste frisørsalong, men å vite at man kom til noen som hadde litt forståelse. Så, noen som har noen tips til empatiske og flinke frisører i Trondheim?

Gammel 17-06-25, 13:46   #2
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Frisørtips i Trondheim?

Frisøren min er veldig flink og forståelsesfull. Det er bare hun som jobber i salongen som ligger på Bakklandstorget ved siden av Sabrura. Så sjelden andre folk der samtidig.

Ikke sikkert hun har ledig time umiddelbart, men sjekk booking og legg inn melding om hva han trenger, så blir han nok tatt godt i mot og får en fin frisyre som passer han. Jeg bruker å velge studentklipp når jeg bestiller for egne barn.

Gammel 17-06-25, 14:24   #3
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker eiern på Hår på Sirkus. Hun kan nok snakkes med på forhånd og er en voksen dame. Den ene sønnen som har litt issues liker henne, men det er fordi han ikke lker å klippe seg hos unge frisører som nesten er på alder med ham.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 08:08   #4
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Takk for tips, begge to! Jeg slo til på ditt, venla. Det er nok ingen ulempe med liten salong og færre folk inne samtidig. Og hun virker veldig forståelsesfull!

Gammel I går, 12:31   #5
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Takk for tips, begge to! Jeg slo til på ditt, venla. Det er nok ingen ulempe med liten salong og færre folk inne samtidig. Og hun virker veldig forståelsesfull!

Håper timen går fint og at håret blir bra!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21.