|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ny vaskemaskinMå ha ny. Min tok nesten fyr i dag, puh! Hva anbefales? Dette var en dyr Miele. Vi er nå to stk her hvorav yngste går idrett, så jeg vasker mye klær.
![]() |
#2 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Ny vaskemaskinVi har en Electrolux, noen år gammel nå. Fornøyd og ikke hatt noe problemer med den. Tar inntil 10 kg vask.
![]() |
#3 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Ny vaskemaskinVi har en AEG etter å ha hatt en skikkelig frustrerende mandagsmaskin fra Miele. AEG-en funker veldig bra. Jeg tenkte ikke at det var så viktig, men setter pris på at man slipper å fylle på vaskemiddel for hver gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Ny vaskemaskinJeg kjøpte en fra Grundig i fjor, overraskende bra og god pris. Tar 10kg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ny vaskemaskinVi ser på andre hvitevarer for tiden og lærte at Eletrolux og AEG er «samme» men siden Electrolux er moder selskapet får man mer for penger der. Ser det på oppvaskmaskinen. Samme maskin, 3000kr billigere. Er også en del salg om man kjøper direkte fra eletrolux nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Ny vaskemaskin
Og jeg har en billig LG som er 8 år.
![]() |
#9 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Ny vaskemaskinBosch/Siemens er de vi har vært aller mest fornøyd med. De vasker ordentlig rent og er gode på flekker. Vår tar 10 kg, og det er kjekt når man vasker sengetøy og dyner.
![]() |
![]() |
#10 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Ny vaskemaskinHva ble det Millact? Vår streiker nå, og vi må nok investere i en ny. Men det har skjedd mye siden vi kjøpte sist ser jeg, er jo en jungel å orientere seg i!
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Ny vaskemaskinDet ble en AEG. Godt fornøyd så langt.
![]() |
|
|