Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sommerkjole med svart strømpebukse

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-24, 19:41   #61
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.144
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjole med svart strømpebukse

Jeg har pene, lange, slanke ben (alt bestemt av meg selv ), og går helst uten strømpebukse til sommerkjoler. Om jeg bruker er den lys/brun, mest mulig lik min egen hudfarge. Men aldri(!) strømpebukse i sandaler.

Jeg er egentlig glad i kontraster på klær, men ikke når det gjelder lette sommerkjoler og svart strømpebukse.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-24, 20:16   #62
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.864
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjole med svart strømpebukse

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Godt poeng. Men for min del er det jeg som bestemmer at mine legger ikke er pene nok. De duger i shorts, men kjole får jeg faktisk ikke til. Og det sitter i mitt hode, sørgelig nok.

Det handler jo også om å føle seg komfortabel, når man skal noe som har som formål å være hyggelig. Man trenger ikke alltid å gå rundt som et levende protesttog, og utkjempe kamper mot skjønnhetsindustrien. Av og til skal man bare slappe av og kose seg, og noen ganger innebærer det å kle seg slik at man skjuler noe man ikke er fornøyd med, selv om man vet at man burde være tøff nok til å la være. Man får velge sine kamper, og finne balansen mellom velvære og prinsipper. Ha strømpebukser i de fargene du selv synes er finest, blott leggene når du selv ønsker det og føler deg komfortabel med det, og kos deg. Siden du bor på fjellet så løser det seg vel som regel av seg selv (inkludert om det du har på deg kan kalles stillongs eller ikke ).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-24, 22:48   #63
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.993
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjole med svart strømpebukse

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg har pene, lange, slanke ben (alt bestemt av meg selv ), og går helst uten strømpebukse til sommerkjoler. Om jeg bruker er den lys/brun, mest mulig lik min egen hudfarge. Men aldri(!) strømpebukse i sandaler.

Jeg er egentlig glad i kontraster på klær, men ikke når det gjelder lette sommerkjoler og svart strømpebukse.

Eg og, og fortalt av opptil flere. En venninner påstår jeg har kongelige legger, hva nå enn det betyr. (så snakker vi ikke om at beina er det eneste stedet jeg er slank.


Jeg synes absolutt folk skal få gå med det de vil jeg snakker kun om hva jeg selv foretrekker. Og det jeg foretrekker er jo basert på mine fortrinn, for det finnes jo plagg og moter jeg selv ikke får meg til å gå i, fordi jeg ikke føler meg vel i det eller faktisk ser at jeg ikke kler.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-24, 23:59   #64
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.668
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerkjole med svart strømpebukse

Jeg kaller alt bare longs. Både penstrømpebukse og stilongs uten fot. For meg er "longs" og "strømpebrok" synonymer

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-24, 07:53   #65
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.497
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sommerkjole med svart strømpebukse

Jeg har dårlig erfaring med å si noe i strømpebuksetråder. Personlig går jeg for bare legger, og har sansen for en trend fra et hytteområde i sør som er å ha med Uggs til sene kvelder. Man begynner altså kvelden med sommerkjole, bare legger og sandaler, og så tar man på Uggs på utpå kvelden hvis det blir kaldt. Varme føtter = varm sånn ellers også.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-24, 08:14   #66
Sweetie
Prøver seg frem
 
Sweetie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 427
Sweetie er populærSweetie er populærSweetie er populær
Standard

Sv: Sommerkjole med svart strømpebukse

Jeg er bare fascinert av hvor mange forskjellige måter Malama skriver strømpebukse!

Sweetie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-24, 09:38   #67
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.836
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerkjole med svart strømpebukse

Opprinnelig lagt inn av Sweetie, her.

Jeg er bare fascinert av hvor mange forskjellige måter Malama skriver strømpebukse!

Helt imponerende faktisk hvor mye forskjellig jeg har fått til!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-06-24, 10:02   #68
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.864
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjole med svart strømpebukse

For en mellomting så ser jeg jo stadig vekk folk som bruker tights i ulik lengde, gjerne til litt nedpå leggen eller rett under kneet, både svarte og hvite, under sommerkjole. Med en matchende cardigan over synes jeg det går helt fint an, særlig når det er litt kjølig utpå kvelden.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-24, 05:23   #69
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.391
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerkjole med svart strømpebukse

Jeg synes ellers at strømpebukser, både lyse, mørke, tykke og tynne, er veldig mye finere enn tights til kjoler.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-24, 13:45   #70
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.864
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjole med svart strømpebukse

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg synes ellers at strømpebukser, både lyse, mørke, tykke og tynne, er veldig mye finere enn tights til kjoler.

For meg kommer det litt an på anledning. Til pent synes jeg som deg, at det er finere med strømpebukser, men til hverdags, som i byen på dagtid, på kafe o.l., synes jeg det er vel så fint med en litt kortere tights, for en litt mer avslappet stil, med flate sko til. Men det er jo smak og behag, uansett er det et alternativ hvis man ikke ønsker å gå med bare ben. Og det er såpass mange som går med det at det er det ingen som vil synes er "rart".

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-24, 14:28   #71
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.907
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjole med svart strømpebukse

Jeg bruker svart strømpebukse hvis det er kaldt, jeg gidder ikke å fryse. Det er sikkert rart, men det får være.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-24, 15:21   #72
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.162
Blogginnlegg: 40
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerkjole med svart strømpebukse

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg bruker svart strømpebukse hvis det er kaldt, jeg gidder ikke å fryse. Det er sikkert rart, men det får være.

Når eg les dette tenkjer eg umiddelbart: Eg likar deg.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-06-24, 15:28   #73
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.907
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjole med svart strømpebukse

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no