Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Lurt å ha med på lange flyreiser

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-24, 15:17   #1
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.881
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Lurt å ha med på lange flyreiser

Eldstejenta skal ut på lang feriereise for første gang på egenhånd, hun skal fly til Bangkok, så det er noen timer (direkte fra Helsinki) på fly. I dag har hun spurt om jeg kan være med henne på "essential shopping" før turen. Hun vil kjøpe inn diverse som er lurt å ha på flyreisa, og i tillegg de første dagene etter at hun kommer fram. Hva er det lurt å kjøpe, som vi kanskje ikke tenker på, i tillegg til "vanlige" toalettsaker i reiestørrelse? Hun reiser på mandag, så vi har et par dager til, men tenkte å handle det meste i dag.

Noe det er lurt å ha på flyet, som bør være tilgjengelig i håndbagasjen? Tenker håndkrem, lypsyl, nesespray, halspastiller/tyggis, sovemaske, headset, briller (bruker linser til vanlig) og gode sokker minst må være med inn i flyet. Andre ting?

Andre tips om ting det er lurt å ha med eller tenke på når man reiser til Thailand? De skal bo privat, så jeg regner med alt de trenger er på plass der.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-06-24, 15:35   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.528
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurt å ha med på lange flyreiser

Jeg liker å ha med en powerbank, for det er ikke alle fly som har lading. Diverse til å underholde seg selv med (bok, nedlastede filmer, laste ned podkast m.m.), det er ikke alltid filmskjermen funker, eller headsettet funker osv.

Jeg liker også å ha på/med noen enkle sko til å smette på når man skal på do, man vil IKKE gå i sokkelesten på flytoalettet .

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-24, 15:39   #3
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.881
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurt å ha med på lange flyreiser

Åh veldig smart med enkle sko ja, godt tips. Hun har noen happyflops, så jeg skal minne henne på å ta med dem (hun går ellers aldri i sandaler).

Og powerbank (+ ladeledning etc) er viktig, det skal hun ha med uansett. Det er vel noen regler der også, om at de ikke kan pakkes i innsjekket bagasje - eller husker jeg feil?

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-06-24, 15:42   #4
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.986
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lurt å ha med på lange flyreiser

Kompresjonsstrømper. Myke klær. Ørepropper. Sjekk om hun får teppe på flyet, hvis ikke stort sjal, hun reiser sikkert ikke business. Vannflaske. Paracet. Pakke smart (bag/veske det er lett å finne greie i).

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-24, 15:42   #5
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.236
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurt å ha med på lange flyreiser

Ikke til flyet, men til turen: Alle i familien vår har hvert sitt 4x grenuttak, så det går an å lade flere dingser selv om hotellrommet har begrenset antall stikkontakter. Denne her fra Clas er smal og tar liten plass i kofferten: https://www.clasohlson.com/no/4-veis...abel/p/36-2310

Og sånne tynne nylon-pakkekuber er også gull, de finnes i ulike størrelser og gjør det både lettere å pakke (fordi de kan stappes) og ha oversikten i kofferten. Typ: en liten til undertøy og sokker, en litt større til topper og t-skjorter, en større til skjørt og bukser (eller hva slags kombinasjon man nå trenger).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-24, 15:47   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.881
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurt å ha med på lange flyreiser

Hva slags strømkontakter har de forresten der, trengs det adapter? Regner med det i tilfelle finnes i huset, siden de som eier og bruker huset/leiligheta selv bor i Norge, men greit å ha sin egen uansett, hvis det er nødvendig.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-06-24, 16:18   #7
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.916
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurt å ha med på lange flyreiser

En eller annen form for pute. Mye lettere å få sove om man har støtte til hodet, og det er ikke alltid man får en brukelig pute på flyet.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-24, 09:17   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.563
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurt å ha med på lange flyreiser

Har ikke noe å bidra med, vil bare sende hjerter og gode reisevibber og sånn.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-24, 09:22   #9
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.881
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurt å ha med på lange flyreiser

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Har ikke noe å bidra med, vil bare sende hjerter og gode reisevibber og sånn.

Takk!

Kjøpte en dunge med toalettsaker i reisestørrelse i går, i tillegg til diverse apotekvarer (immodium, eurax, paracet, nesespray, solkrem m.m ... ). Og det er visstnok ikke nødvendig med adapter til strømkontakter, i følge venninnen (sånn for å svare på mitt eget spørsmål i forrige innlegg).

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 21-06-24 kl 09:30.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-06-24, 11:02   #10
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.325
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurt å ha med på lange flyreiser

De siste gangene jeg har flydd har de opplyst om at det ikke er lov å bruke powerbank på flyet, men den er god å ha når man kommer frem. Flere flytyper har usb-utgang i setet, så ha ledning tilgjengelig.

Jeg pleier ta med en tynn dunjakke og et sjal på fly, for jeg er en frossenpinn.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-24, 11:27   #11
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.802
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurt å ha med på lange flyreiser

Jeg ville tatt med noe ekstra mat og drikke. Jeg synes jeg stadig vekk leser om folk som blir sittende i flyet i mange, mange timer pga. teknisk svikt uten å bli tilbudt verken vått eller tørt. Så jeg har alltid med en "nødrasjon" eller to.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-24, 11:30   #12
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.918
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lurt å ha med på lange flyreiser

Slik reise"pute" til å legge rundt nakken, ev en lett, liten dunpute om en har plass?

Hvis det er et varmt sted hun skal til kan et slik omslagssjal eller hva det heter brukes både som teppe på fly og på stranda/utenpå badetøy.

Jeg liker å fylle metallflaske med vann da vi kommer innenfor sikkerthetskontrollen. På flyplassene pleier det å være stasjoner med drikkevann.


Sist redigert av Bokormen : 21-06-24 kl 11:36.
Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-24, 11:45   #13
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.881
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurt å ha med på lange flyreiser

Takk for gode tips folkens! Hun skal til Thailand ja, så dunjakka blir nok igjen hjemme. Flyturen er over natta, så jeg antar egentlig at de får tepper på flyet, men skal sjekke om vi har noe hjemme likevel, som hun kan få med.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-06-24, 11:52   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.528
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurt å ha med på lange flyreiser

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Takk for gode tips folkens! Hun skal til Thailand ja, så dunjakka blir nok igjen hjemme. Flyturen er over natta, så jeg antar egentlig at de får tepper på flyet, men skal sjekke om vi har noe hjemme likevel, som hun kan få med.

Da vi fløy til Asia i fjor sommer fikk vi teppe og pute (på økonomi). Jeg savnet egentlig ikke noe mer, til tross for at jeg er en frossenpinn. Det hender jo temperaturen på fly er helt off enten ene eller andre veien, men tror jeg aldri hadde giddet å drasse på et ekstra teppe. Jeg har et kasjmirsjal det hender jeg tar med, det er lett, varmt og tar lite plass.

Sokker derimot, det pleier jeg å ha med.

Vi har nakkeputer, men syns de er vanskelig å bruke på fly, men det er nok mer en smak- og vanesak.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-24, 11:54   #15
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.881
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurt å ha med på lange flyreiser

Ja, enig, det er ofte enten veldig varmt eller for kaldt.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-06-24, 10:04   #16
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.684
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lurt å ha med på lange flyreiser

Håper hun får en strålende tur, My!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-24, 12:05   #17
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.881
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurt å ha med på lange flyreiser

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Håper hun får en strålende tur, My!

Det håper jeg også!

Hun kom seg avgårde og alt var i rute i dag tidlig, og nå har hun visstnok mellomlandet i Helsinki. Takk for alle gode tips i tråden!

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel I dag, 00:40   #18
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.625
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lurt å ha med på lange flyreiser

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Åh veldig smart med enkle sko ja, godt tips. Hun har noen happyflops, så jeg skal minne henne på å ta med dem (hun går ellers aldri i sandaler).

Og powerbank (+ ladeledning etc) er viktig, det skal hun ha med uansett. Det er vel noen regler der også, om at de ikke kan pakkes i innsjekket bagasje - eller husker jeg feil?

Jeg pleier å bruke sånne engangs spa/hotell tøfler som kan kastes etterpå. Flydoer er ekle. Men flysokker, (løse sokkerkan tas over evt. kompresjonssttømper), maske ørepropper+noise cancelling headset er must. Sjekk med flyselskapet om msn går pute og teppe, det hender man gjør det også på economy ihvertfall på hjemturen som normalt er nattflyging. Ellers er det godt å ta med noe selv.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 12:26   #19
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.485
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurt å ha med på lange flyreiser

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Sjekk med flyselskapet om msn går pute og teppe, det hender man gjør det også på economy ihvertfall på hjemturen som normalt er nattflyging.

Nå er datteren allerede fremme, regner jeg med, men vil bare poengtere at det normalt sett ikke er hjemturen som normalt sett er nattflyging, men turen østover som normalt sett utføres på natten på langflyvninger.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel I dag, 12:33   #20
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.881
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lurt å ha med på lange flyreiser

Jeg vet ikke hvordan returflygningen er, men etter norsk tid var de framme like over midnatt, etter Thailandsk tid like over kl 05. Så der var det over natta, her var det mest på dagtid og kveld. De startet fra Helsinki kl 13 norsk tid (14 i Finland), så flyturen tok 11 timer. Hun hadde sovet litt på flyet sa hun, men sa ikke noe om de hadde fått tepper. Regner ellers med hun gjorde seg nok erfaringer på turen dit, til å tenke ut selv hva som er lurt når hun skal tilbake.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : I dag kl 12:40.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no