Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-24, 13:28   #261
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.738
Blogginnlegg: 630
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Ingebrigtsens tirade mot forbundet

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg sier at jeg tror mange har for store forhåpninger om hva erstatningen blir å gjøre for de

Jeg sa ikke "ingenting blir bedre", jeg sa: "at det ikke blir så mye bedre". Jeg tror at mange ofte har urealistiske forventinger til hva ytre ting (som for eksempel en erstatning) kan gjøre for en. Dette er en helt generell betraktning, og jeg mener ikke mer enn at vi alle har lett for å sette håpe på at ytre endringer skaper mer indre endringer enn de i realiteten gjør.

Det tror jeg er feil. Prosessen med å søke erstatning er både vond og vanskelig, og jeg tror veldig få voldsofre virkelig tror at selve erstatningen i seg selv gjør underverker. Men erstatning kan gi følelse av å bli hørt, og det kan gjøre det lettere å søke behandling, som er kostbart. Det offentlige har så lange køer at det er i realiteten ikke-eksisterende for de aller fleste.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no