Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Beste mascara nu til dags?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-24, 09:13   #1
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.889
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Beste mascara nu til dags?

Det er lenge siden en mascaratråd her på forumet. Hva er din absolutte favoritt for tiden?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-24, 09:18   #2
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.109
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beste mascara nu til dags?

Armani eyes to kill er veldig god. Vender alltid tilbake til den om jeg prøver noe annet.
https://www.kicks.no/armani/makeup/o...assico-mascara

Har akkurat kjøpt Maybelline burgunder mascara, elsker fargen. Har man veldig mørke vipper fra før, blir den nok bare som en vanlig sort.

https://lyko.com/no/maybelline-new-y...ndy-haze-72-ml

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-24, 09:23   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.514
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beste mascara nu til dags?

Jeg liker denne for tiden - men er ingen sminkeguru, så ta det med en klype salt.

https://www.kicks.no/benefit/makeup/...n-fest-mascara

Enkel å ta på, klumper ikke, og renner ikke når man bader (hvis man husker å ikke gni seg i øynene)

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-24, 09:43   #4
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 844
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Beste mascara nu til dags?

Jeg kommer alltid tilbake til YSL Volume Effet Faux Cils Waterproof mascara. Den gir god separasjon av vippene, klumper ikke og jeg blir aldri sort under øynene, uansett værforhold eller annet. Eneste ulempen er at den blir litt tørr når den begynner å bli gammel.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-24, 09:49   #5
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.807
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste mascara nu til dags?

Jeg har prøvd mange ulike typer opp igjennom, fra dyre og fancy merker til billige tiktok-hypes, men kommer alltid tilbake til L'Oréal sin Volume Million Lashes. Bruker stort sett den som er gullfarget med svart stripe, eventuelt den vannfaste med turkis stripe, hvis det ligger an til bading. Jeg har brukt denne i mange år, og konkludert med at det er den som har best konsistens og best børste for mine vipper (vippene mine er lange og bøyer seg naturlig oppover, men ikke veldig tette). Det skader ikke at den i tillegg er relativt billig, og enkel å få tak i.

Slike med bøyd børste har jeg aldri fått til å bruke. Det blir bare rot og styr. Jeg tror jeg må være klønete.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-24, 10:19   #6
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.905
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Beste mascara nu til dags?

Jeg slår som alltid et slag for Sensais 38°C-mascaraer. Den originale for pen, naturlig farge, Lash Volumiser for litt mer oomph.

Prøver andre av nysgjerrighet innimellom, men synes ingen er så holdbare som disse; blir aldri svart under øynene, samtidig er de lette å fjerne med varmt vann.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-24, 11:57   #7
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.841
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Beste mascara nu til dags?

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Jeg slår som alltid et slag for Sensais 38°C-mascaraer. Den originale for pen, naturlig farge, Lash Volumiser for litt mer oomph.

Prøver andre av nysgjerrighet innimellom, men synes ingen er så holdbare som disse; blir aldri svart under øynene, samtidig er de lette å fjerne med varmt vann.

Kom inn for å skrive akkurat dette. Har brukt denne mascaraen siden den kom på markedet for snart 30 år siden og selv om jeg har testet andre typer innimellom har jeg aldri funnet noe som sitter så godt uten å være vannfast, som er så god å påføre (alle typene av den) og som i tillegg er svart-svart, ikke sånn svart med bittelitt grålig skjær.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-24, 11:58   #8
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.915
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beste mascara nu til dags?

Clarins Wonder perfect mascara, pent resultat, tas lett av og pleier vippene.
https://fredrikoglouisa.no/produkt/w...rge=02-brown-2

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-24, 14:00   #9
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.613
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Beste mascara nu til dags?

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Jeg slår som alltid et slag for Sensais 38°C-mascaraer. Den originale for pen, naturlig farge, Lash Volumiser for litt mer oomph.

Prøver andre av nysgjerrighet innimellom, men synes ingen er så holdbare som disse; blir aldri svart under øynene, samtidig er de lette å fjerne med varmt vann.

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Kom inn for å skrive akkurat dette. Har brukt denne mascaraen siden den kom på markedet for snart 30 år siden og selv om jeg har testet andre typer innimellom har jeg aldri funnet noe som sitter så godt uten å være vannfast, som er så god å påføre (alle typene av den) og som i tillegg er svart-svart, ikke sånn svart med bittelitt grålig skjær.

Jeg bruker også bare denne. Alt annet gir meg panda-øyne.

__________________
Sønn 2006 og datter 2009
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-24, 14:02   #10
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.894
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Beste mascara nu til dags?

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Jeg slår som alltid et slag for Sensais 38°C-mascaraer. Den originale for pen, naturlig farge, Lash Volumiser for litt mer oomph.

Prøver andre av nysgjerrighet innimellom, men synes ingen er så holdbare som disse; blir aldri svart under øynene, samtidig er de lette å fjerne med varmt vann.

Er dette slik som legger seg som et lite rør rundt vippene, som en må dra av? Jeg får litt noia av det..

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-24, 14:56   #11
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.715
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beste mascara nu til dags?

Jeg bruker Benefit «Bad Girl Bang» eller no. Veldig fornøyd med den.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-24, 14:57   #12
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.911
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Beste mascara nu til dags?

Jeg er tilbake på en gammel favoritt. Isadora Build up.
Liker børsten på den og den sitter godt på uten å drysse. Billig også.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-24, 14:58   #13
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.722
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Beste mascara nu til dags?

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Jeg slår som alltid et slag for Sensais 38°C-mascaraer. Den originale for pen, naturlig farge, Lash Volumiser for litt mer oomph.

Prøver andre av nysgjerrighet innimellom, men synes ingen er så holdbare som disse; blir aldri svart under øynene, samtidig er de lette å fjerne med varmt vann.

Jeg bruker også denne i S&L-versjon (separate and lengthen).

Den aller beste mascaraen jeg har brukt er Mascara Basic fra Shu Uemura, men den finnes ikke mer.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no