Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Karens of the world - si fra!

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-24, 21:30   #101
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.246
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Skoene i settet, det samme. Personen har tatt et valg og jeg anser det som nagging å påpeke det. Personen vil ikke tenke: «helsikken, det tenkte jeg ikke på, så dumt av meg, det gjør jeg aldri igjen». Altså blir man bare den sure damen som påpeker det helt klart åpenbare.

Dette sier jeg fra om når det er vått på bakken ute, for da blir jo nestemann som setter seg der våt og møkkete på klærne sine. Det er nesten bare ungdommer som gjør dette, og de tenker ikke på sånt. Når jeg sier fra at de ikke skal ha skoene der fordi den neste som setter seg der får våte/skitne klær, så får de fleste en liten aha-opplevelse, sier «åja!» og setter føttene i gulvet umiddelbart. Hvis de synes jeg er en sur dame som påpeker det åpenbare, så får de bare synes det…

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-24, 21:58   #102
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.211
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Altså, på bussen hjem etter 12 timer på jobb i 27 varmegrader, og snuppa som okkuperer et sete med bagen sin, og faktisk ikke gidder å løfte blikket når jeg pent ber om å få sitte. Jeg var ikke i mood til å kjefte eller diskutere, så jeg lempet bare bagen i fanget hennes og dumpa ned i setet.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-24, 23:41   #103
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.185
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Hahaha!!

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-24, 06:54   #104
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.903
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Det fortjente hun.
Jeg så det motsatte på bussen her om dagen, ung jente med bagen innerst og seg selv ytterst. På to av holdeplassene hvor det kom på mye folk, fulgte hun med. Flyttet bagen og en person satte seg.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-05-24, 06:55   #105
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.032
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Karens of the world - si fra!

Veldig bra, Nextlife! Men nå er jeg dama som betalte for plassbillett på svensk tog som ble stappa full av engelske parkrunnere og tvang meg frem til setet mitt og gjorde krav på den. Jeg hadde betalt ekstra for å ikke måtte stå i 3 timer på en varm dag. Og det slapp jeg.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no