Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Overføre frå iPhone 13-15

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-24, 09:05   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.593
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Overføre frå iPhone 13-15

Gahhh….jeg oppdaterte iPhone 13 til ios18, og legger den ved siden av en ny iPhone 15. kommer i gang, men så står det at 15 oppdaterer til iOS 18. på 13 står det venter på programvareoppdatering og at den må holdes nær den nye.15 står og spinner på iOS 18. må jeg bare være tolmodig? Det er vifte på 15, men kan ikke trykke på noe, ei heller der det stør Finn ut mer. Noen som vet?

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-24, 10:34   #2
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.397
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Overføre frå iPhone 13-15

Samme skjedde meg før helgen, fra 13 til 15. Jeg gikk tilbake til start (skru av og på telefonen) og valgte å gjenopprette fra sikkerhetsoppdatering ikke fra annen mobil. Ikke like smooth men funker.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-24, 12:26   #3
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.593
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Overføre frå iPhone 13-15

Fikk du oppdatert 15 til ios18? :0

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-24, 15:18   #4
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.788
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Overføre frå iPhone 13-15

Lurer på om det er noe av det jeg opplevde. Sønn mente i alle fall at det var en bug der som kunne løses ved å gjøre det via Mac. Aner ikke hva han gjorde, men det funket.

Ikke mye hjelp annet enn å vite at det kan hende du må gjøre det på en annen måte enn det som er vanlig.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-24, 16:20   #5
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.397
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Overføre frå iPhone 13-15

Ja, fikk oppdatert når jeg startet på nytt og valgte å starte mobilen fra sikkerhetskopi. For å få en «enklere» overgang kommer jeg til nå, som jeg har iOS 18, å slette alt fra denne mobilen for deretter å klone den andre mobilen over til denne nye.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no