Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Raske solbriller som ikke ser raske ut?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-24, 09:18   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.504
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Raske solbriller som ikke ser raske ut?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Oakely har gode sportsbriller, og noen modeller ser ikke så raske ut.
https://www.synsam.no/sportsbriller/oakley

Men oppfører de seg raskt da?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-24, 09:27   #22
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.109
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Raske solbriller som ikke ser raske ut?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men oppfører de seg raskt da?

De sitter i hvert fall godt på mitt hode.
Du kan evt. få satt på neseputer på vanlige solbriller også.

Benzo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-05-24, 09:28   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.504
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Raske solbriller som ikke ser raske ut?

Interessant!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-24, 09:34   #24
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.109
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Raske solbriller som ikke ser raske ut?

Ja, jeg har aldri tenkt på det med neseputer på vanlige briller, men vi snakket om det i lunsjen her om dagen og en kollega med asiatisk opprinnelse sa at hun aldri fikk briller som satt over neseryggen og måtte sette på puter.

Benzo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-05-24, 09:43   #25
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.703
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Raske solbriller som ikke ser raske ut?

Finnes også selvklebende puter som bare kan limes på de du har.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-24, 09:54   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.504
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Raske solbriller som ikke ser raske ut?

Da skal jeg ta med mine elskede Moscot-solbriller og se om det går å sette på neseputer, samtidig som jeg evt. ser på noen nye, lettere med tynn ramme og neseputer. Så får jeg bare gå der med to hakk i nesa, som jeg får av briller med nesepute.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-24, 11:04   #27
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.703
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Raske solbriller som ikke ser raske ut?

Er ikke sikkert du får det av de selvklebende. De blir mer som en antiskli. 1åringen min fikk det av optikkeren nå siden brillene skle sånn. Han plukker de av da, men ser for meg at du kan klare å beholde de på.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-24, 11:06   #28
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.897
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Raske solbriller som ikke ser raske ut?

Isolde, får du kjøpt selvklebende hos vanlig optiker? Jeg har liten nese, og de fleste briller sklir ned.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-05-24, 11:07   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.504
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Raske solbriller som ikke ser raske ut?

Jeg tror jeg skal greie å la være å plukke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-24, 12:24   #30
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.703
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Raske solbriller som ikke ser raske ut?

Vi fikk de bare hos interoptikk. Så vil tro det.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-24, 12:29   #31
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.465
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Raske solbriller som ikke ser raske ut?

Lykke til og du må rapportere.

Min optiker har formidlet at man virkelig bør unngå å sette brillene opp på hodet. Jeg gjorde det før, men har sluttet etter at jeg fikk det formidlet og brillene holder seg mye bedre da. Skamlene presse ut og det er enklere at de faller i bakken osv. Nå må jeg bare bruke dyre briller ettersom jeg må ha sliping, men ved billigere solbriller spiller det selvsagt ikke så stor rolle.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no