Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Beste ankelsokker?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-24, 12:08   #21
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.292
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beste ankelsokker?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Hvilke sokker av typen som er helt usynlig i sneakers er best da?

Jeg liker disse.
https://www.pierrerobert.no/no_NO/da..._NavV2#start=1

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-24, 12:15   #22
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.783
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beste ankelsokker?

bambusa krymper av vask også, de skal vaskes på maks 40 grader og egentlig på ullvask, og det skjer bare ikke. Så de kjøpes til mannen (vel, beholdes når vi påtvinges dugnad) og overtas av datteren. Dresssollene derfr krymper ikke like mye, som ankelsokkene.

Jeg utstår ikke ankelsokker, de ligger under foten på et blunk, men jeg kjøpte en tipakning sports-ankelsokker til min datter på... på jeg tror det var europris. Det er litt tykkere da, under. De ser ut til å krympe litt i vask, men er fleksible og passer utmerket både meg og datteren (vel, vi har tilnærmet samme skostørrelse) og jeg kan faktisk bruke dem, for de holder seg der de skal! De første jeg har prøvd som har gjort det på min fot.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-24, 12:23   #23
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.995
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beste ankelsokker?

+1 på Bambusa. Eneste som funker synes jeg, men til gjengjeld så funker det utrolig bra. Her tromles de, og de hvite holder seg helt hvite (men vaskes kun med annet hvitt). Har ikke merket at de krymper mer enn andre? De strekkes fint ut når man tar de på. De vises ikke i sneakers.
Vi bruker kun Bambusa faktisk; lange om vinteren, korte om sommeren.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-24, 12:31   #24
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.895
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste ankelsokker?

Jeg kjøper ankelsokker på Cubus, bruker ikke annet i sommerhalvåret. De tåler vask på høy temperatur, tørketrommel og glir ikke ned. De vises i joggeskoene, men det er jeg for gammel til å bry meg om.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-24, 12:40   #25
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.807
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste ankelsokker?

Med "ankelsokker" så mener dere slike som vises med en liten kant over sneakers ja? Som dem i linken til Sissel? De fra Bambusa som jeg har er av den typen som ikke kommer opp over kanten på skoa, og er ganske lik de jeg linket til fra KappAhl, bare at jeg synes KappAhl sine sitter bedre på foten. Bambusa som nr 2. Men jeg tenker ikke på det som ankelsokker, de går jo ikke opp til ankelen, de stopper litt lenger utpå foten.

Mine favoritter av ankelsokker (altså de som går opp til ankelen) er faktisk noen i tynn ull fra Devold. Jeg blir lett klam i sko når det er varmt, både med syntetiske sokker og uten sokker, så tynn ull er absolutt best, synes jeg. Men de slites dessverre fortere da.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 24-05-24 kl 12:51.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-24, 12:49   #26
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.560
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beste ankelsokker?

Jeg liker bambusa veldig godt, og har ikke opplevd at de krymper.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-24, 13:54   #27
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.997
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste ankelsokker?

Opprinnelig lagt inn av Sissel, her.

Liker aller best Kari Traa sine. Bestilte nettopp en haug i dag på Sportmann - de har dem på tilbud til kr 79,- for en trepakk. Veldig gode å ha på, krymper lite (de tromles) og holder seg på plass:

https://www.sportmann.no/dame/divers...RoC0eAQAvD_BwE

Jeg liker heller ikke Bambusa sine, synes de er altfor lave.

Takk!

Elsker disse. De ramler absolutt aldri av.

Bambusa viser ikke i sko, nei. Men jeg takler en smal, hvit kant i mine laveste sneakers.

Bambusa er ikke helt hvite i utgangspunktet, det er det jeg mener med at jeg synes de er for gule.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-24, 14:11   #28
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.560
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beste ankelsokker?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Takk!

Elsker disse. De ramler absolutt aldri av.

Bambusa viser ikke i sko, nei. Men jeg takler en smal, hvit kant i mine laveste sneakers.

Bambusa er ikke helt hvite i utgangspunktet, det er det jeg mener med at jeg synes de er for gule.

Da må det finnes forskjellige typer, for mine er helt hvite.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-24, 14:42   #29
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.443
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beste ankelsokker?

+1 på Bambusa her også. I tillegg så har den harde huden under føttene og på hælen som jeg har vært plaget med i mange år nesten forsvunnet etter at jeg begynte å bruke bare Bambusa ankelsokker.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-24, 14:42   #30
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.715
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beste ankelsokker?

Elsker de dugnadssokkene. Vasker de på 60 grader og kjører i tørketrommel. Passer perfekt til mine 37/38 føtter. Myke og gode, og sitter godt. Blir ikke så innmari klam på føttene med de heller.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-24, 15:47   #31
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beste ankelsokker?

Det Bloppy sa. Har haugevis, men hvite vaskes kun med hvitt.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-24, 15:56   #32
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.997
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste ankelsokker?

Ja, jeg vasker selvfølgelig også hvitt med hvitt. Men som sagt er mine hvite fra Kari Traa mye hvitere enn de hvite (naturfargede) fra Bambusa.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-24, 16:19   #33
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.889
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Beste ankelsokker?

7 par bambuss ankelsokker for 175,- på kinsarvik naturkost (nett eller klikk og hent). Bra pris det. Fylte opp sokkeskuffen min nå..

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-24, 19:30   #34
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.109
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beste ankelsokker?

Lager157, 5 par til 60kr eller 10 for 100. 80% bomull. Vasker på 60 og 90 grader + tørketrommel. Holder seg fint.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no