Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvilke solkremer går man for?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-24, 22:02   #21
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.996
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke solkremer går man for?

Vi ender alltid opp med PS, sololje som holder veldig godt og lenge og man trenger ikke smøre seg hele tiden. Synes også boots eget merke Soltan er bra til ansikt. Vischy aftersun.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)

Sist redigert av Pamina : 14-05-24 kl 22:21.
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-24, 08:44   #22
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.103
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke solkremer går man for?

COSRX Aloe spf50 er nydelig til ansiktet.
https://www.vita.no/solpleie/solbesk...-spf50-pa-50ml

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-24, 08:58   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke solkremer går man for?

Jeg har alltid sverget til Cliniderm på kroppen, jeg har også vært plaget med mye soleksem. Til ansiktet syns jeg det er vanskelig å ikke finne noe som gir et hvitt skjær, eller ikke havner dårlig ut på innholdslistene. Og som faktisk funker.

Så i år bruker jeg La Roche Posay 50 til ansikt (den tyntflytende).

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-24, 10:17   #24
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.305
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke solkremer går man for?

Vi bruker bare solkremer fra La Roche-Posay pga soleksem og allergi, er vi veldig glad for å ha funnet et merke vi tåler.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-05-24, 15:39   #25
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.126
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke solkremer går man for?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg pleier kjøpe de apotekdamen min anbefaler. Og ofte sånn 3 for 2 tilbud eller 30%, som apotekene ofte har om våren.

Fasiten (hittil) i år ble Dermica faktor 30, 2 spray og en krem. Halv pris ved kjøp av 3 produkter på Apotek 1.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-24, 15:53   #26
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.700
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke solkremer går man for?

Ahh, dermica har vi vel også hatt ja, kanskje det er cosmica eller dermica vi oftest har egentig. Jeg husker ikke engang hav årets er, innser jeg.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-24, 16:23   #27
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.255
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Hvilke solkremer går man for?

Jeg bruker La Roche-Posay.

Tålte ikke Cliniderm, og satt en hel time med tårene rennende etter å ha smurt meg.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-24, 07:45   #28
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.380
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke solkremer går man for?

Opprinnelig lagt inn av Shun, her.

Jeg bruker La Roche-Posay.

Jeg også, som sagt, og både på grunn av at konsistensen er fin, men mest på grunn av at det er den eneste solkremen som holder soleksem fra bryst og armer unna. Har ikke hatt soleksem en eneste gang etter at jeg begynte å bruke nevnte krem, selv ikke ved langvarig ferie og mye sol i "syden".

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-24, 09:08   #29
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.009
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke solkremer går man for?

Vi bruker La-Roche Posay eller Cosmica. Datteren har alvorlig soleksem/PMLE slik at hun hovner opp, og LRP er det som holder det litt mer unna enn de andre merkene.

Ellers i den lyse årstiden bruker jeg spf50+ i ansiktet, og da liker jeg veldig godt Dr. Ceuracle Hyal Reyouth spf50+, men filtrene i de asiatiske solkremene er ikke like sterke og effektive, så den brukes ikke i ordentlig sol.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no