Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor drar en sliten dame

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-24, 19:42   #21
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.253
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Hvor drar en sliten dame

Jeg er hjelpeløst forelsket i Jeløy radio.

Drømmer om en helgetur tilbake dit i løpet av ikke altfor lenge.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-24, 20:14   #22
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.902
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor drar en sliten dame

Så utrolig mange fine steder! Jeg skal huske på denne tråden til senere. Denne gangen blir det Stockholm i et par dager kombinert med besøk hos venner som bor ved Østersjøkysten litt lenger sør i Sverige. Det tror jeg blir veldig bra.

Har noen tips til et ok hotell i Stockholm? Jeg blir nok bare en natt der før jeg drar videre, så sentralt er viktigst og selvsagt gjerne fin utsikt.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-24, 20:22   #23
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.651
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor drar en sliten dame

Når er det? Bare husk at Taylor Swift har konsert i Stockholm 17., 18. og 19. mai, og disse dagene kan det være vanskelig med hotellrom til normal pris. Sies det. Ellers ingen hotelltips, bare tenkte å nevne det siden ikke alle nødvendigvis har familemedlemmer med fokus på akkurat det.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-24, 20:23   #24
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.902
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor drar en sliten dame

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Når er det? Bare husk at Taylor Swift har konsert i Stockholm 17., 18. og 19. mai, og disse dagene kan det være vanskelig med hotellrom til normal pris. Sies det.

Jeg er fleksibel og det blir uansett ikke før enten siste uke i mai eller første i juni.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-24, 20:25   #25
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.651
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor drar en sliten dame

Ja, da er ikke det en problemstilling.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no