Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #6

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel I dag, 09:39   #841
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.917
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg ser Lykkevika har kommet med 2 nye sesonger på NRK. Må se de iløpet av sommeren for om de er like dårlige som de to forrige.

Jeg tenkte ikke å sjekke om de var like dårlige Tar gjerne tips andre lette men gode serier å se i sommer.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 10:42   #842
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.827
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg er ferdig med Fringe (Siste sesong var bar å komme seg igjennom for den var ikke så god, synes jeg), og fant Sullivans crossing på Tv2 Play. jeg har ikke begynt, men jeg leste om den og det virker som samme ulla (samme forfatter og team bak) Virgin river.

Jeg leste dette og måtte le litt! "Moves really fast"?? Var ikke hun ex-en til gravis i 3 sesonger??

"Virgin River and Sullivan’s Crossing also differ in the pace of their storytelling, according to Carr. “Sullivan’s Crossing starts out a bit more intense and slowly than Virgin River does,” she told Variety. “Virgin River moves really, really fast. And Sullivan’s Crossing reminded me a little bit of the early season of This Is Us. It’s pretty domestic, and it’s pretty much like a family drama.”"


Jeg vil ikke akkurat si at Virgin River "Moves really fast", nei.
Sullivan's crossing er greit nok syns jeg. Litt action sånn at Maggie kan vise seg fram som dyktig lege, men ekstremt mye drama. Man går aldri i dybde på noe særlig problematikk, litt sånn quick fixer og raskt videre (på noe, mens andre ting skal draaaas ut i evigheten).

Nå har jeg sett ferdig Brigderton s3 og Queen Charlotte, ganske ok den også.
Ellers har mannen og jeg startet på Dark Matter på TV+. Ser ut som siste episode kom i går, så den må vi få med oss.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 15:21   #843
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 29.006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Er jo det samme der Mel får vist seg frem som dyktig sykepleier og jordmor.

Moro a se Chad MM igjen da, har ikke sett ham siden OTH, omtrent.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 15:37   #844
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.431
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Og gøy med Luke fra gilmore girls.

Lykkevika - den ble bare dårligere og dårligere. Skjønner ikke at jeg orket å fullføre alle sesongene.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 16:02   #845
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.012
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Jeg orker max 1-2 episoder av gangen av Lykkevika.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 18:49   #846
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 29.006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Og gøy med Luke fra gilmore girls.

Takk!!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 19:52   #847
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.902
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #6

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Lykkevika - den ble bare dårligere og dårligere. Skjønner ikke at jeg orket å fullføre alle sesongene.

I know, en episode igjen. Den lar seg lett forene med komplisert strikketøy.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no