Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-14, 09:26   #4
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tør vi bry oss?

Jeg er ikke så redd for å bry meg om jeg er bekymret.

Det som dessverre bekymrer meg en god del er kvaliteten på bv-tjenesten en del steder. Det er ikke bare en pr-jobb som skal til. Det bør satses mye mer både økonomisk med antall stillinger og det bør satses enda mer på kompetanse.
Det er utrolig skremmende at bv-tjenesten en del steder (og ikke bare på bittesmå steder) har stor gjennomtrekk i stillinger og har et veldig ungt og uerfarent mannskap.

Men ja, man har plikt til å melde når noe er galt!
I tillegg håper jeg også flere kan melde seg i den politiske kampen for å styrke barnevernet. Det trengs!

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat