Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-18, 09:31   #607
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2018

I dag er Den Store Ryddedagen hjemme, for i morgen tidlig kommer det vaskere! Ungene har fått forbud mot å avtale noe med venner eller legge andre planer i dag, for alle må hjelpe til.

De to yngste lagde risboller i går kveld, så nå er det egentlig bare pepperkakehuset som mangler av det som er "obligatorisk". Men jeg har også tenkt til å bake noen rundstykker for å ha i fryseren. Og eldstejenta sier hun vil bake fletteloff til å ha til frokost julaften. Og den store kilosklumpen med marsipan må forvandles til mindre kuler i ulike farger...

I dag kom det hyggelig invitasjon til førjusgløgg på torsdag, hjemme hos en kamerat av eldstejenta, som bor i nærheten av oss. Det er samme dag som svigerforeldrene mine kommer, men jeg og eldstejenta tar sikkert en tur likevel. Det er flere av hennes venner med familier som er invitert, så det blir koselig. I dag er det juleverksted på skolen for sjetteklassingene, og de skulle få servert julegrøt. Jentungen greier merkelig nok ikke å spise risgrøt, så hun tok med en porsjonspose med havregrøt og en termos med varmt vann. Så blir det grøt på henne også. Mye koselig som skjer disse dagene!

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 18-12-18 kl 09:41.
My er ikke aktiv   Svar med sitat