Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-18, 13:28   #605
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2018

Jeg har fått tilgang på kjøleskap hos en kollega som skal bort i julen, og har dermed litt mindre bekymring for hvordan jeg skal få plass til alt jeg trenger.

Nå er alle gaver som skal sendes, sendt, og julekortene er ferdige eller nesten ferdige, og julekonfekten er laget, og jeg har fått låne kransekakeformer og fått mammas smultringoppskrift, så denne uken skal jeg få bakt litt. Mannen skal ha fri torsdag og fredag, så jeg satser på at han stort sett tar seg av rydding og vasking, men akkurat matskapet tror jeg jeg skal prøve å rydde i selv.

Planen er å bake smultringer, kransekake, krumkaker og Sarah Bernhard, samt rundstykker og kanskje julekake eller vørterkake. Hvis jeg har tid og ork, vurderer jeg skårne pepperkaker også. Og så har jeg tenkt på å lage leverpostei og gravlaks. Kanskje tomatsild også, hvis jeg gidder.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat