Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-18, 13:15   #604
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

Alt det store innen mat og drikke er i boks, dvs ribbe, kalkun, vin til disse to, brus, eplejuice og eplesider til de som ikke drikker vin, alt av julegodteri, fyll til julestrømpene, juleskinke, alt av spekemat, ostekjeks, grøtris til julegrøt/riskrem samt frosne bringebær til sausen til riskremen. Det jeg mangler er brød, gode oster, røkelaks, julepostei, grønnsaker, melk og fløte.

I dag skal jeg lage pepperkakedeig som skal bakes ut i morgen og så tenkte jeg å lage kokosmakroner og barna skal få lage sjokoladeboller. Kransekake har jeg allerede laget. I morgen blir det da pepperkaker og så enten shortbread eller Shrewsbury biscuits, har ikke helt bestemt meg for hvilken av dem. Til helgen, når jeg har samlet opp eggehviter etter å ha brukt eggeplommer i potetsalat og majones, skal jeg lage marengs.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat