Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-09, 15:08   #36
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.127
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Syk av kroppsvekta" – en ok artikkel?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg synes artikkelen var veldig "jeg var så tjukk og det var så kjipt, men så opererte jeg meg, og nå er alt bra". Jeg hadde ikke hadde noe imot en positivt vinklet artikkel om temaet, men artikkelen virket bare så veldig, veldig "enkel", på en måte. Litt sånn "easy reader"-versjon.

Noen fokuserer kun på vekta i ett og alt og lar antall + eller - på vekta styre dagen, livet, humøret, selvtilliten, selvbildet, sexlivet, jobblivet, privatlivet, alt! Om denne jenta (jeg har bare skumlest artikkelen) opplever at livet var kjipt før da hun var tjukk men er bra nå når hun er tynn, så bør det vel skrives? Fordi dette handlet om akkurat denne jenta, hennes operasjon, hennes opplevelse og ikke fedmeoperasjoner på generelt grunnlag?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat