Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-19, 15:28   #21
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1-2-3? (Slanking, vekt, mat og trening)

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det er vel sunnere å være litt overvektig men i god form enn å være normalvektig og i dårlig form (men selvfølgelig ditto verre å være overvektig OG i dårlig form).

.

Visstnok avkrefter nyere undersøkelser dette. Blant annet en norsk undersøkelse som omtales i denne artikkelen: https://www.aftenbladet.no/sport/i/A...die-overrasker

Resultat viser at det å være i god form ikke veier opp for helserisikoene knyttet til overvekt, når det er snakk om hjerte- og karsykdom.

Hadde jeg klart å holde meg til lavkarbo, så kunne jeg spist noe mer enn jeg gjør nå. Men jeg blir dårlig av lavkarbokost i lengden. Jeg tåler ikke meieriprodukter så godt, og jeg liker bedre mager mat. Jeg blir uvel av fett. Men det er effektivt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat