Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-20, 10:10   #32
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefaling: Datoen (NRK)

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Altså, Magne Furuholmen! Kan ikke fatte at dette programmet har gått under radaren min. Han er nesten en fantasiens "love of my life" for meg, og har vært det i 35 år. At jeg faktisk har møtt ham og snakka med ham, er jo egentlig helt utrolig.

Det var et veldig fint program ellers også. De som lager denne serien er veldig flinke til å lage norgeshistorie ut av noen litt tilfeldig utvalgte personlige fortellinger.

Denne episoden var en av de sterkeste synes jeg. (Men altså, Magne. Herlighet for en mann!) Ut i fra det lille ikonbildet på min lille pc trodde jeg lenge det var Øystein Bache som var med, og dette ble derfor en av de siste episodene jeg så.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat