Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-08, 21:32   #70
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff - Hvor lenge lar du barnet ditt gå uten mat?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Men hvis man ikke spiser mer enn noen biter til middag og ikke ber om noe annet, "går" man da uten mat? Jeg flisespikker ikke, altså, det bare høres så Dickensk ut.

Tja, ja det synes jeg man gjør.
I går spiste lillesøster 1 bit gulrot og 2 skeier med ris til middag. Jeg tror ikke hun ble så veldig mett, så jeg mener at hun gikk uten mat fra fruktmåltidet i barnehagen (14.00) til kvelds kl. 18.00. (Tidlig kvelds pga at hun hadde gått så lenge uten mat.) Om man bare smaker på noe (1 bit, som oftes), så kaller ikke jeg det å spise, om du skjønner.
Dickens eller ei.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat