Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-19, 10:37   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Test av ny inntaksmodell til vgs i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg er så MØKKLEI av den tankegangen at det ikke skal lønne seg å være flink, og at de som er gode ikke skal få nyte godt av innsats og evner. Det må være lov for skoleflinke elever å søke sammen, og så må man heller finne et system for hvordan man fanger opp de svakeste elevene som ikke alltid må gå på bekostning av de flinkeste.

Ja, det er derfor jeg heller ønsker meg en annen finansieringsmodell som gjør at de skolene som trenger mer ressurser for ta seg av elever med andre utfordringer får det. For det skjønner jeg godt at er et problem. Når skoler ikke klarer å fylle opp klasserommene og dermed får mye mindre penger, mens den elevmassen de har faktisk krever fryktelig mye mer ressurser.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat