Tråd: Billig sykkel
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-20, 23:06   #15
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.905
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billig sykkel

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Buss er pga korona. Altså, vi vil gjerne at han ikke tar buss. Iallfall foreløpig. Vi har hatt ungene våre ta buss de siste månedene, men det blir trangt på bussen om morgenene, det er en stor skole, og jeg synes avstanden er slik at buss egentlig ikke er nødvendig. Særlig etter dagens pressekonferanse. I solidaritet for dem som MÅ ta buss.

Joda, det er litt langt å gå, men han kan jo kjøpe sykkel. Det er jo det vi prøver å få ham til å innse. Selv ser han ikke helt vitsen, men er på gli. Og jeg betaler ikke sykkelen hans, det må han selv gjøre.

Jeg ser absolutt det med bussen. Arvingen og jeg diskuterte akkurat dette tidligere i dag; hvor langt unna skolen bør man bo før man tar bussen i disse tider?

3,5 km er jo en helt overkommelig sykkeldistanse. Eventuelt kan kanskje en elektrisk sparkesykkel være et godt alternativ til buss? Jeg har faktisk flere kollegaer som bruker det som fremkomstmiddel til jobb. Kommer jo an på hvordan de kan oppbevares på skolen.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat