Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-15, 10:32   #8
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.340
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har dere på salongbordet?

Vi har er lite kistebord i tv-kroken, der står det et blankt, lite fat med to telysglass fra Lene Bjerre. Hvis jeg får ånden over meg setter jeg på en liten glassvase med en enkel blomst i på det fatet også. På det litt større bordet i den andre enden av stua står det ideelt sett et annet fat med kubbelys, telysglass og to små hvite Hadeland-engler som sneik seg unna eskene med julepynt, i samme fargeskala som det andre fatet. For tida pudderrosa. Jeg bor med fem hankjønn og veier opp for alt testosteronet. I praksis er det bordet som oftest fullt av Lego, men det skulle vi jo ikke snakke om.

Og ellers anbefales universalfjernkontroll! Min har wifi og en app som gjør at jeg kan styre tv-en fra hvor som helst i huset med en epledings.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat