Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-18, 10:40   #30
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elbil med piggdekk??

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det som er trasig i byen her nå synes jeg er at bussen er blitt såpass dyr at jeg heller kjører. At man faktisk sparer på å la bilen stå er helt nødvendig hvis mange skal velge fornuftig der. Man kan ikke forvente veldig mye idealisme av folk hvis det motarbeides i praksis.

Virkelig? Inkluderer du da parkering i regnestykket? Jeg spør av genuin interesse altså; for meg har pris aldri vært en faktor i spørsmålet om kollektiv eller bil, så jeg ble rett og slett overrasket. Jeg trodde det var mye billigere å ta bussen, for skal du bare en kort tur, så kan du kjøre tur/retur på samme billett, og skal du være lenge borte, så koster jo parkering en formue.

Men så klart, putter man hele familien inn i bilen, så ser jeg at det trolig blir billigere å kjøre. Og det er jo unektelig dumt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat