Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-24, 21:24   #33
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det utopi å reise til Syden i år uten å bruke en formue?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Hva er en formue da? Spør fordi jeg er oppriktig nysgjerrig. Vi var på pakketur 2 ganger for ca. 15 år siden til Tenerife, og det var jo svinedyrt. Husker ikke akkurat hva vi betalte, men kanskje 50.000 på all inclusive sted for 2 voksne og 3 små barn.

Det er vel mye rimeligere å leie på airbnb der man finner billige flybilletter?

Nei, det er jo kanskje litt subjektivt. Men når en flytur til oss 5 kom på 29 000kr synes jeg det er veldig dyrt. Og en ganske enkel pakketur med fly, hotell og buss til hotellet koster over 60 000kr. Dette er i fellesferien.

Ifjor kostet flyture 10 000kr mindre, så det er jo ganske heftig økning.

Vi har bare vært på chartertur en gang før, i 2010. Det kostet 22 000kr for all inklusive. Så da synes jeg 50 000 er veldig dyrt hvis det var for 15 år side.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat