Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-08, 20:57   #30
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.


JEG vil bare ikke ha på MEG at jeg oppfører meg sånn, uansett hvordan folk skulle være. Plutselig møter jeg vedkomne i jobbsammenheng og det ville vært pinlig. Jeg er høflig til det lengste, og kanskje jeg en gang i århundret må si med klar stemme at jeg ikke er interessert og gå derifra.

Om jeg (tross at jeg ikke er i blondinesjiktet ) møter noen som har blitt bryskt avvist i jobbsammenheng, gjetter jeg på at det er pinligere for de enn for meg. Dessuten er det likeså greit å gi klar beskjed med en gang, så de ikke kaster bort tid på å vanne et blomsterbed hvor de ikke får plukke blomster.

alfaCharlie, metaforenes mester.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat