Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-14, 15:34   #60
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.804
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjøp løk, folkens!

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Kan man plante løk rett i plena? For å lage en greie i plena liksom?

Hm, jeg er usikker hva jeg egentlig tenker her.

som Harriet Vane sier. Bruk en spade og brett opp litt gress, plant. Det er veldig fint til vårblomster som f.eks. krokus. På den tiden klipper man uansett ikke plenen. Når plenen begynner å gro til er det bare å kjøre over med klippern.

fint å tenke over hvor snøen tiner først (alternativt hvor man pleier å legge snøen når man måker) sånn at mest mulig plantes der det ikke er hauger med snø.

Jeg planter endel krokus under hekken ut mot gata. Det er en løvhekk som er litt gjennomsiktig om våren. Veldig hyggelig med lysende små vårtegn under. Først og fremst for de som går forbi, men det gjør jo jeg også.

Det er fint med MASSE løk, som plantes i grupper. Jeg finner alltid ut om våren at jeg burde plantet mer.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat