Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-07, 08:14   #127
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo for dummies...

Altså, man blir IKKE råtten i magen av kjøtt. Jeg kjenner jo dusinvis med mer eller mindre "ekstreme" lavkarbofolk, til og med Skaldeman'ere som bruker den mest ekstreme formen med 90 % kjøtt og fett i kostholdet, og INGEN av dem har noengang snakket om mageproblemer, tvert imot har de den beste helsen de noensinne har hatt. Jeg har prøvd Skaldeman selv, holdt ut i 8 uker, og jeg har faktisk aldri følt meg bedre enn da.
Ja, man går mindre på do, derfor tror mange de har forstoppelse. Men det har de altså ikke, det er bare det at man nyttitgjør seg mer av maten, det er mindre "spill", ergo mindre avføring. Dette står det mye om i "Bedre uten brød", med henvisninger til vitenskapelige undersøkelser gjort på fenomenet.

Dersom man blander raske karbohydrater og kjøtt, DA blir man råtten i magen. Det er kombinasjonen som gjør det. Jeg promper faktisk nesten ikke når jeg spiser lavkarbo, men gi meg en potet til middagen så fiser jeg hele dagen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat