Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-18, 02:04   #26
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den baste appen for å holde oversikt i skap og fryser?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg bruker også our groceries (bare til handleliste), og har koblet den til alexa. Det er gøy da. Jeg har alexahøyttaler (Sonos) på kjøkkenet.

Alexa, ask OurGroceries to add milk.

Fremtiden ass.

Jeg bruker av og til handlelistefunksjonen til google home. Gleder meg til google assistant kommer på norsk slik at jeg slipper å si ting på engelsk. Det er vel norsk språk jeg syns mangler for å få god funksjonalitet ut av dem, for nå er det sånn at de ikke alltid forstår norske navn og stednavn.

Jeg burde virkelig få oversikt over kjøkkenskapene, jeg er typen som finner 3 pakker maizena når jeg rydder i dem. Men vet ikke om vi hadde klart å få inn rutine på å krysse vekk noe når det er nesten tomt. Kan man legge inn utgangsdato på ting også på disse appene?

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat