Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-16, 10:05   #171
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Som Skilpadda syns jeg det er viktig å skille mellom vitser (smakløse eller ei) og det å regelrett bryte loven. Trusler, det være seg mot Sophie Elise eller mot administratorer av MGO, er ikke greit og noe vi alle må ta avstand fra. Punktum.

Jeg tror ikke det er noen her som ikke klarer å skille mellom vitser og lovbrudd, men begge deler diskuteres i tråden.

(Jeg synes forresten det er fint å gi motbør for den slags "vitsing", og jeg tror det er bra at de får tilbakemelding på at andre ikke oppfatter det som greit. Da har man kanskje en sjanse til å lære at det er forskjell på offentlige sider på internett og på hva du tuller med til kompisen din.)

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat