Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-10, 09:09   #17
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billig, liten bil til mor med to barn

Jeg hadde tenkt meg en bil jeg kunne leve med som bare min og barnas bil et par år fram i tid. En billig bil som jeg heller kan bytte ut i en nyere stasjonsvogn eller en VW Multivan alt etter hva som skjer på privatfronten (antall framtidige familiemedlemmer).

Den Toyotaen som du viser, Elinblu, den ser jo veldig fin ut tenker jeg (den er sikkert polert ). Den har kjørt 102.000 og er fra 1999, er det vanlig kjørelengde på elleve år? Er det vanlig å kjøre 10.000 i året hvis man har kort vei til jobb og småkjører en del?
Prisen på den er 60.000, jeg hadde vel tenkt meg at jeg kanskje kan få noe greit noe for 30-40.000?

Ellers så er det en 1.6 liter med 110 hester. Det er da mer enn nok for en som ikke skal på autobahn? Altså, hvis jeg vanligvis kjører med meg selv og to barn i bilen, da er vel det nok?

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat