Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-16, 11:06   #37
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Making a murderer

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Enig. Og hvis jeg forstår riktig er det helt unikt i Norge at politiet har anvar for å etterforsker seg selv? Jeg leste noe om dette nylig, skal lete etter det men det blir alltid frikjennelse. Det var en advokat som skrev om nettopp det faktum at vi bør se på egen praksis også når vi roper høyt og er sjokkerte over andre land.

Ja, sikkert samme kronikk eller artikkel jeg leste da. Var det ikke også en vaskehjelp i Trondheim og en student i Bergen som også har blitt drept av politiet, hvor de i etterkant også frikjente seg selv? Jeg syns det er veldig skremmende. Saken på Grønland er vel den jeg har hatt tettest "på", og jeg syns det er ekstremt mye som skurrer. Spesielt i hvordan de har håndtert og kommunisert saken i etterkant.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat