Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-18, 15:04   #10
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.497
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forbud mot russeklær før 1. mai

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg støtter rektor. Jeg tror det vil være slik at skoler med klar holdning der de ikke hyller og legger til rette for russen vil ha et konkurransefortrinn, der det er mulig å velge skole. Jeg kjenner at for mine barn vil jeg fremsnakke skoler som ikke har en stor og tydelig russefeiring.

Jeg tror jeg vil framsnakke skoler som fortsatt bruker frakk. Synes det er synd at den særtrønderske tradisjonen med russefrakk er på vei til å forsvinne, det var så mange flotte dekorerte frakker å se før. Nå er det bare noen ytterst få skoler som fortsatt bruker det, mens resten har blitt bedrøvelig lik resten av landet.

Neida, jeg håper selvsagt ikke trykket på russefeiring skal være det som først og fremst styrer skolevalg, jeg håper jeg klarer å forsyne ungene med såpass gangsyn at de ikke lar det ta helt overhånd, uansett hvilken skole de havner på. Også mistenker jeg at vi kanskje har nådd et aldri så lite metningspunkt her, og at det om få år vil bli sett på som "harry" med busser, hettegensere og fylleturer til syden. :håpefull:

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat