Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-23, 15:35   #5
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.615
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal vi snakke om Palestina og Israel?

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro om strategiene. Det er vanskelig å se at dette på noen måte skal hjelpe palestinerne, men kanskje Hamas er så desperate at de går for krisemaksimeringen. Samtidig tenker jeg jo at de ville fått en smule mer sympati om de hadde gått etter militære og offisielle mål, og ikke etter ungdommer på raveparty.

Jeg er redd Netanyahu ser dette som en mulighet til å knuse palestinerne en gang for alle, og okkupere de områdene de ikke allerede har tatt. Og hvis naboland og USA trekkes inn i dette er helvetet for alvor løs.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat