Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-08, 20:58   #13
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes du om pelsdyroppdrett?

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Nei, i grunnen gjør jeg ikke det. Ingen av delene er strengt talt nødvendig. Vi kan leve på vegeteriansk mat. Jeg velger å spise kjøtt, og da synes jeg det blir pussig å være prinsipielt mot andre produkter.

Det er mye tvilsomt i pelsproduksjon, men det er det jammen i kjøtt og eggproduksjon også.

Når det gjelder kjøtt- meieri og eggproduksjon så finnes det dyre- og miljøvennlige alternativer. Altfor få, men de finnes. Dårlig med det i pelsindustrien, gitt.

Dessuten strides de lærde om hvorvidt vi trenger kjøtt, men de fleste heller nok mot at det ikke ser bra ut for oss uten kjøtt-, meieriprodukter eller egg. Pels har overhodet ingen funskjon i vårt samfunn. I hvert fall ingen funksjon som kan forsvare dyrenes lidelse.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat