Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-14, 21:43   #39
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaskehjelp - synes du det er verdt det?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hadde det vært sveipe over gulvene det hadde vært snakk om hadde jeg ikke giddet betale for det, spørsmålet er egentlig om kjøkkenet, badet og dørkarmer blir rene.

Jeg var superfornøyd med renholdet vi hadde fra CityMaid i leiligheten. De vasket helt, helt rent, og mye bedre enn jeg pleide gjøre selv. I huset vi bor i nå var jeg langt mindre fornøyd i starten. Det er mye profiler og "dill" i dette huset, og jeg mistenker at renholderne hadde blitt tildelt for liten tid. Etter at jeg klaget har det vært veldig bra.

Du skal kunne forvente at det som er avtalt rengjort blir helt rent, men vær obs på at de kanskje har andre retningslinjer enn man ofte tenker over. Renholdere skal normalt ikke vaske høyere enn xxx cm, så de tørker trolig ikke støv av høye lamper eller topplisten på dørene. Vasking av dører og dørlister kan koste ekstra, i motsetning til vasking av skapfronter som absolutt bør være inkludert. (Be om at det inkluderes i tilbudet, eller sjekk før kontraktsinngåelse. De gjør alt du ber om, bare du betaler.)

Hos oss er bad og kjøkken alltid gullende rene, inkludert kaffemaskin og brødrister på kjøkken og såpekoppen på badet, mens det virker som om det å støvtørke gulvlister av og til blir nedprioritert hvis de har det travelt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat