Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-11, 22:06   #3
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.447
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jordbær og kaviar(rogn)

Beklager at jeg har helt glemt bort tråden, uhøflig av meg når det var jeg som starta.

Pappaen ble skikkelig dårlig av både jordbær og torskerogn(som kaviar er basert på) som liten, såpass at han fikk full utredning på sykehuset i den anledning.

I helga, mens han var hjemme, hoppa vi i det(greit å være to i tilfelle). Først kaviar på skiva til frokost. Ingen reaksjon. Faktisk så reagerte de ikke på at det var noe nytt heller, det er litt antiklimaks når en har små som er vant til å spise veldig variert. Seinere på dagen fikk de prøve jordbær i en pure. Vi har strengt tatt slutta med pure for lengst, men hadde nå stående en pakke i kjøleskapet som jeg ikke hadde turt å prøve når de var mindre. Ingen kraftige reaksjoner der heller. Letta!!

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat