Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-22, 08:47   #44
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi må visst ha skøyter, kan dere hjelpe?

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Jeg sliter forresten litt med å finne slike "barneskøyter for voksne" med borrelås, er det softskøyter? Har prøvd å søke meg frem og lete på sidene dere har linket til, men finner ikke noe som ser ut til å passe.

Også må jeg få si at jeg har lest og satt pris på svarene fra dere som har vært tydelige på at snøring er det beste, selv om jeg har falt ned på det motsatte! Grunnen er rett og slett at ting som går fort trumfer alt for meg, når jeg skal få meg selv og to små i gang, spesielt når det er kaldt og jeg ikke er så dreven selv.

Ja, tror det kalles softskøyter. Jeg har det i Cycab, som ble nevnt over her, men jeg synes ikke det ser ut som det finnes mer nei. Uansett om du ikke finner absolutt det, anbefaler jeg gå for noe som er godt og varmt til deg selv. Det revolusjonerte skøyteopplegget for meg, og jeg er faktisk en av de få voksne som selv går på skøyter på den lokale banen. De fleste følger bare og går selv på bena. Har fått mange kommentarer på det. De er også gode og varme nok til at jeg kan stoppe og stå og prate uten å fryse vannet av meg.

Ift snøring og annet, er det jo heldigvis veldig lett å gå videre med noe annet dersom det viser seg at barna har en enorm skøyteinteresse som de ønsker gjøre noe mer med enn vanlig nabolagsgåing.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat