Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-21, 23:14   #75
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [korona5a] Hva er den enkleste måten å få tak i barnesko når alt er stengt?

Jeg skal ringe lokal skobutikk i morgen og spørre om vi kan få lov til å prøve noen flere utenfor, og så kjøpe de som passer. Det hadde jo vært helt gull.

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Er det joggesko de skal ha? Jeg kjøper stort sett det samme merket som ifjor. Bestiller et par størrelser opp, evt tre ulike. Funker fint med Viking til yngste, Nike til midterste. Mulig mine barn har enkle føtter?

Joggesko, ja. Og, ikke at dette er interessant for dere, men jeg kan ikke kjøpe samme som i fjor fordi de forrige til eldste var dårlig kvalitet som vi ikke vil ha igjen, og minste har ikke hatt joggesko før. Ellers hadde selvfølgelig det vært en åpenbar løsning.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat