Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-09, 10:24   #59
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Jeg ser på en rødprikk som en kommentar som er litt på siden av diskusjonen, en litt mer privat melding. Så om det kommer en rødprikk fra noen som er mer sånn "Nå får du gi deg" så er det greit å bare ta det som tilsvarende et utrop fra et publikum i en offentlig debatt RL.

Men jeg kan ikke helt skjønne motstanden mot at folk som får prikker som tydelig viser en misforståelse, skal kunne oute prikken og oppklare i tråden. Jeg synes det må være helt greit jeg. Ikke ser jeg det på som automatisk sutring heller, det kommer an på hva som sies.

Heller skjønner jeg ikke motstanden mot hevnprikking, det er for meg helt ulogisk, om man rødprikker noen så skal man kunne ha seg frabedt å bli prikket tilbake? Det synes jeg er merkelig tankegang.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat