Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-09, 10:07   #50
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Fordi det ikke har noen betydning og om man MÅ forklare seg fordi man får en feilprikk, så er det sutring uansett hvordan man vrir og vender på det. Buuuhuuu, du prikket meg feil, det var ikke SÅNN jeg mente det, vrææææl.

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Niks. Sutring.
Og hva er vitsen? Om noen har misforstått deg - so what?

Vi har et diskusjonsforum, man ønsker å formidle noe. Det er liksom hele poenget? Jeg er litt nysgjerrig på om dere lar denne regelen gjelde IRL også? Beklager vennen min, missforstått er missforstått. Jeg forlanger å få opprettholde min mening om hva du mente i denne saken uavhengig av hva du egentlig mente.

Eller er det slik at dere mener at det heller bør oppklares i tråden dersom man føler noe var uklart?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat