Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-08, 12:53   #10
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mobiltelefon bør jeg velge?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Line* - det er en slik telefon jeg har i dag, i grønt. Jeg er alt annet enn fornøyd med den, det har bare vært tull og tøys fra dag en. Da jeg nevnte dette for en forhandler her om dagen, så han overrasket ut og sa at jeg var den første han noensinne hadde hørt som klaget på den telefonen. Det er derfor mye mulig at jeg fikk meg en skikkelig "mandagstelefon," men det blir uansett ikke aktuelt å bytte inn den jeg har nå med en maken for å si det slik.

Telefonen er også på verstingtoppen hva stråling angår, og jeg blir kjempevarm i øret når jeg snakker i den.

Jøss, nå ble jeg paff. Har ikke hørt noen klage jeg heller. Jeg har hatt den siden mars, og er superfornøyd. Den overlevde også at jeg mistet den på mc-treff. Fikk den igjen dagen etter, da hadde ca 2000 mennesker "tråkket" over den.
Funker fint som bare det.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat