Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-24, 15:48   #684
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.597
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

21. Dag jul og endelig er julen pakket ned. Det gjenstår 0 bære inn kona fra trappa og ta inn kransen, det får jeg gjøre før jeg glemmer det. Men treet er høstet og nisser pakket i kasser. Enten står det en jule-kasse nede under trappen som ikke kom opp da man en tok opp alle kassene sist helg når vi begynte, eller så er det noe annet merkelig. For jeg fikk slett ikke plass til all pynten og endte med ei kasse mer enn jeg hadde tenkt. Jeg hadde kjøpt et par små plastkasser til diverse, som endte med julepynt. Greit nok, nå må bare alt bæres ned under trappen.

Kombinasjonen av syke barn og voksne uten helt tipp-topp form så ble det sånn. Men nå har vi i det minste ikke tre og nisser i stua lenger. Eller jo, noe, i form av passer da, men det forsvinner i løpet av kvelden , nå er det bare på tide å spise middag så vi rekker ikke hele den jobben før maten er klar. Men litt skal jeg nok få ned også.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat