Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-19, 11:27   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Total kostnad på konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Så rimelig dere landet på mat.

Vi lager mesteparten selv. Vi har bestilt stekt ris til 10 personer (vi er 43, men alle kommer jo ikke til å spise en full porsjon av det, men bruke det som side dish), det kostet 1500 med levering, og 50 ferdigstekte kyllingklubber fra Stangeriet, det kostes ca 500.

Ellers lager vi burgere selv, et par salater, har bakt pizzaboller og pigs in blanket. Jeg skal koke egg, og svigermor bidrar med svinestek, eggerøre og spekemat. Pappa baker rundstykker, mamma baker pai. En venninne har med ceviche. Jeg vurderer å lage lakseruller. På kakesiden baker jeg to sjokoladekaker og en ostekake, svigermor baker to kaker, mamma baker og kanskje noen fler også.

Ferdig har vi kjøpt roastbeef, potetsalat, oster, kjeks og drikke i Sverige. Att vi handlet i Sverige kom på til sammen 3000 svenske, men ikke alt dette var til konfirmasjonen, og noe skal handles her rett før.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat