Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-19, 11:09   #7
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Total kostnad på konfirmasjon?

Vi har hatt en, i 2016 og minsten skal neste år.
Sjekket akkurat dresser så han har 3 dresser på vent, bare han vokser litt snart så tipper vi sparer dressutgift.

For eldstemann:
Kurset, husker ikke men ca 3.000,-?
Dress, skjorte + sko ca 3.000,-
Så rimelig dere landet på mat. Vi regnet litt på det og fant ut at ved å bruke kokken på jobben til mannen så ble det uansett roligere for meg. Han var utrolig snill så vi endte på i snitt 502,- pp for 3retters, kaffe, brus og servering av 2 + kokken. Ca 12.000
Pådekking og opprydding gjorde vi selv. Duker gratis.
Kjøpte roser og hadde i lave vaser+ etpar hortensiaer og roser i vase som pynt i lokalet. Kostet ikke allverden. Kjøpte små vaser på Rusta. Servietter + stæsj. Ca 2.000,-
Kakene var hjemmelaget. Jeg lagde marsipankake, gulrotkake og oreokake men skal huske på at neste gang så trenger jeg ikke å lage langpannemarsipankake. Mamma lagde suksessterte og svigermor lagde verdens beste. Holdt i massevis men vi satt i mange timer så det ble spist endel. Ca 2-3000,-
Gave til 3 kompiser; 1.500,-
Så, rundt 25.000,- gaven utenom.

Med minsten har vi booket et annet lokale her vi bor. Lav leie og lurer på å bruke kokken igjen. Det blir samme opplegg bortsett fra at jeg nok må skaffe noen som kan servere og fikse på kjøkkenet.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat