Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-19, 13:02   #12
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Beregne drikkevarer, 37 mennesker

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det er i alle fall min, og der er det motsatt problem. Han ville kjøpt inn så vi hadde brus til neste konfirmasjon to år senere også (men han ville selvsagt fått spesialrabatt på prisen, og avtale om retur av det som ikke ble åpnet).

Mulig Sunnmøringer er flinke til å få penger ut av det meste, men akkurat når det gjelder å stelle i stand selskap så skal jeg love deg at det sikres at det er nok. Det er vel en grunn til at "Sunmmørsk kakebord" er et begrep. Svigermor er ALLTID redd for at det ikke blir nok, og det har sønnen arvet.

Men når det er sagt så vet ikke jeg heller hvor mye drikke som trengs til 37 personer.

Vi diskuterte kakebordet i dag og mannen spøkte om at vi kanskje burde hatt is også og i et øyeblikk begynte jeg å lure på om vi faktisk burde det før jeg skjønte at han spøkte. Vi er altså 19 stykker og vi har marsipankake, sjokoladekake fra sting, opp-ned kake, ostekake, langpannesjokoladekake, kransekake, waleskringle og makroner til kakebordet.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat