Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-19, 07:50   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Marvel-filmene i riktig rekkefølge

Knerten er fryktelig oppgitt over at jeg ikke klarer å holde orden på hvilke superhelter som tilhører hvilket univers. Dette er virkelig et felt hvor informasjonen går inn det ene øret og rett ut av det andre.

MEN; vi har kost oss veldig med denne typen filmer. Vi har dog ikke gått like systematisk til verks, så vi har bare sett filmene ettersom vi har kommet på dem. Det ble sikkert rotete, men det har fungert greit.

Jeg tror vi startet med Spiderman. Bare fordi det var en figur vi kjente til. Men jeg mistenker at de filmene egentlig ikke hører med i dette universet. I hvert fall ikke den filmen vi så. Uten at jeg skjønner hvorfor det er sånn.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat